Jak to Rs nie różni się od zwykłej?
Zawsze się przyglądam jak widzę o3 na parkingu czy mijam gdzies i na pierwszy rzut oka widać że to rs.
Zawsze się przyglądam jak widzę o3 na parkingu czy mijam gdzies i na pierwszy rzut oka widać że to rs.
Konfigurację mam taką samą 18'' profil 40 na lato i 17'' 45 na zimę. Jazda na 18 przesadnie komfortowa nie jest ale tragedii też nie ma. Jest dość twardo ale na szczęście wysoko (poprzednia fura miała tendencje do szorowania michą i teraz mam lęki). Dziury, pęknięcia i koleiny nie są szczególnie dokuczliwe. Nieprzyjemnie robi się na długich poprzecznych pofalowaniach nawierzchni - ale to dość specyficzny układ i szczęśliwie nieczęsto się na taki trafia. Nagrodą jest naprawdę bardzo pewne prowadzenie. Trzeba tylko pamiętać o typowym dla niskiego profilu i twardego zawiasu zjawisku - w ostrych zakrętach przyczepność jest bardzo długo, ale jak przegniesz to znika niemal bez ostrzeżenia.
Ale jak przychodzi do rozmowy to patrzą na znaczek i mówią: 



, ErNOL9xp7,
300km zrobiłem , wyprzedzanie tirów i innych fantazja , szybko i sprawnie i nie chodzi o prędkości tylko o dynamikę
Komentarz